Képzés jelentkezés

NET-WORKS online kommunikációs képzés

A NET-WORKS az online kommunikáció eszközrendszerének gyakorlatát és elméletét teljes körűen bemutató képzés. Célja, hogy mindazok, akik a kommunikációs trendek, a technológiai változások vagy akár a gazdasági válság miatt az online területben látják üzletük hatékonyságának és eredményességének zálogát, mindent megtanulhassanak, ami ennek az eszköznek a használatához szükséges, és megismerkedhessenek mindenkivel, aki a későbbiekben aktívan segíteni tudja gyakorlati munkájukat.

Azt tapasztaljuk, hogy az online kommunikáció esetén a „hagyományos“ alapra épített oktatási modell sikertelenségre van ítélve. Ezért alakítottuk ki a NET-WORKS képzést, ahol az alapismeretek teljeskörű elsajátítása mellett a képzés résztvevői csatlakozhatnak ahhoz a dinamikus szakértői közösséghez, melynek tagjai nemcsak véleményformálói ennek a piaci szegmensnek, de azt is tudják, hogyan lehet üzleti eredményekre konvertálni a szaktudást.

Képzéseinket azoknak ajánljuk, akik az online kommunikáció gyorsan változó terepét szeretnék fél év leforgása alatt átfogóan, mindenre kiterjedően áttekinteni. Azoknak, akik szeretnék saját személyes networkjükbe bevonni az ezen a terepen dolgozó legjobb hazai és nemzetközi szakembereket. Azoknak, akik a kommunikációs szakma dinamikusan gondolkodó közösségét keresik, és akiknek elengedhetetlen fontosságú a gyakorlat és az eredmények, amelyek erről a területről származnak.



"A NET-WORKS képzés alapját azok a terepen edzett és széles látókörű szakemberek adják, akik folyamatosan testközelből kísérik figyelemmel az online kommunikáció változó világát. Azonban a képzésünk jóval több, mint a konkrét tudás egyszeri átadása: a képzés szakmai vezetőjeként arra is törekszem, hogy a hallgatók ráérezzenek az online kommunikáció valódi logikájára. Új nézőpontokat ismerhessenek meg és próbálhassanak ki, továbbá a gyakorlatok alatt elég rutint szerezzenek ahhoz, hogy igényeik szerint azonnal és magabiztosan alkalmazzák az online világ gazdag eszköztárát. Minden hallgatónk tagja lesz a volt és jelenlegi hallgatókból és oktatókból álló szakmai közösségünknek, így a NET-WORKS élmény sosem ér véget az utolsó péntek estével."

Répássy Zsuzsanna
szakmai vezető



"A tizedik alkalommal indított NET-WORKS online kommunikációs képzésünk fókuszába az azonnal hasznosítható tudást és a gyakorlati szemléletet állítjuk. Hallgatóinkat úgy ösztönözzük ezen az úton, hogy már az első alkalomtól kezdve egy saját, valós projektjük – vagy ennek hiányában a KÜRT Akadémia és partnereinek társadalmi felelősségvállalási programjainak – marketingkommunikációs kihívásán dolgozhatnak. Célunk, hogy a résztvevők a projektszemléletnek köszönhetően egyből alkalmazzák a képzésen tanultakat, és a képzés végére egy olyan részletes online kommunikációs kampányterv szülessen, amely növeli üzleti hatékonyságukat és nyereségességüket. Ebben a képzés vezetői és oktatói, de csoporttársai is segítenek majd."

Kiss-Molnár Zsuzsa
képzésvezető

 



Akik ezen a területen minket választottak:

 



Ismerkedj meg néhány előadónkkal!
 

Thumbnail
 
Thumbnail

„A hallgatókból összeálló network annyira erős, olyan kapcsolódások szövődnek, annyira jó hálózat alakul ki e között a kb. hetven ember között minden évben, hogy már ez önmagában egy hatalmas értéket képvisel.”

- Végvári Imre, NET-WORKS képzés, témavezető -


Thumbnail
 
Thumbnail

 

 

Azt gondoljuk, a mi képzésünk több szempontból is egyedülálló. Ha kulcsszavakban kellene röviden megfogalmaznunk a legfontosabbakat, azt mondanánk: teljeskörű, hálózati és gyakorlatias.

Gyakorlatias, hiszen résztvevőink valós, az üzleti életből vett termékekre, szolgáltatásokra dolgoznak ki koncepciókat, stratégiákat, média- és erőforrásterveket, illetve igény szerint saját projektjeiket is behozhatják a képzésbe vizsgafeladatként. Kulcsfogalmunk a monetizáció, azaz a konkrét bevételre, profitra váltás metodikája.

Hálózati, mert a résztvevőkből és az előadókból – a személyes találkozások és a digitális eszközök révén – egy működő networköt épít fel. A több mint negyven előadó és az eddigi közel 200 résztvevő megismerésével, folyamatos online és rendszeres offline találkozóival egy olyan szakmai monitort kapnak hallgatóink, ami révén tudásuk nem évül el, sőt folyamatosan frissül.

Teljeskörű, mert a tematika az online kommunikáció előzményeitől és születésétől kezdve az összes fontos és gyakorlatban használatos csatorna bemutatásán át a konkrét kampánytervezési eszközök átadásáig mindent lefed. Ismereteink szerint ma Magyarországon nincs még egy képzés, ami a teljesség igényével indulna.


 

Volt hallgatóink mondták:

„Egy olyan cégnél dolgozom, ahol nincs pénz marketingre, és ez az egész hajó elmenni látszott, amikor becsöppentem ide. Olyan ez, mint amikor Angry Birds-özöl. Az elején még nem tudod, hogy a tojást tojó tyúkot meg lehet nyomni és akkor háromszor olyan hasznos lesz. Itt megtanultuk az ilyen online marketing trükköket.”

- Kürti Gábor, Hajtás Pajtás Kft., ügyvezető -

Thumbnail
 
Thumbnail

„Aki úgy érzi, hogy a cégében nem kapja meg a kellő lendületet és szeretne feltöltődni ilyen kreatív hullámokkal, annak szerintem ez egy remek hely."

- Lőrincz Gergely, Pluralica, főszerkesztő -

Thumbnail
 
Thumbnail

„Nem feltétlenül gondolkoztam másoddiplomában, sokkal speciálisabbat szerettem volna. Álláskeresőként érkeztem ide, és több lehetőség is kínálkozott itt számomra az elhelyezkedésre és végülis egy hónapon belül sikerült munkát találnom. Rengeteg segítséget kaptam az előadóktól, bármilyen kérdés vagy probléma felmerült, azonnali választ kaptam.”

- Kozák Kriszti, Olimpia Kerékpár Kft., marketing menedzser -


 

Akik eddig a NET-WORKS online komunikációs képzést választották:

Bevezetés: online kommunikációs projektek I.
Bevezetés: online kommunikációs projektek

1. nap

Bevezetés, bemutatkozás, online kommunikáció, projekt előkészítés

A képzés a választott témák ismertetésével és kihívásaival indul, majd bemutatjuk az online marketing projektek általános és legfontosabb lépéseit, ismérveit, melyek majd a megoldáshoz, egy – a képzés ideje alatt – kidolgozott kommunikációs tervhez vezetnek. Így ismerkednek meg hallgatóink a feladataikkal és elvárásainkkal. Az első modul megmutatja az online kommunikáció helyét és szerepét az üzlet és a marketingkommunikáció világában; érinti a jelen és a közeljövő trendjeit, kihívásait; ismerteti, miként vált egyirányúból interaktívvá a tömegkommunikáció és mit takar a személyes média fogalma.

 


Az online jelenlét II.
Az online jelenlét

 

 

2. nap 

Data is the new oil: az internetezők és minden, amit mérni lehet és érdemes az online projektjeink során

3. nap

Honlaptervezés és a legfontosabb landingfunkciók, keresőoptimalizálás (SEO)

4. nap 

Keresőmarketing (SEM és PPC) és az online média; a célzás legfontosabb tudnivalói

Hallgatóink megismerhetik a hazai internethasználók demográfiai összetételét és internetezési szokásaikat, valamint az online kutatások, a kommunikáció elengedhetetlen kiegészítőinek világába is betekintést nyernek. Megtudhatják, hogyan és mit érdemes mérni, mitől sikeres a kommunikáció, mit jelentenek a különböző mérőszámok, illetve miként követhetjük nyomon a konkurenciáról és a rólunk folyó diskurzusokat. Ezután megvizsgáljuk, mi kell egy jól működő honlap kialakításához, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni ahhoz, hogy egy jó kommunikációval megfogott érdeklődőből vásárló, ügyfél válhasson. Végül pedig, mivel mindenki a Google első találati oldalának első helyei egyikén szeretné látni saját vállalkozását, a keresőoptimalizálás (SEO) folyamatait vesszük sorra. (Nem árulunk zsákbamacskát: ez is folyamatos munkát igényel.) A keresőmarketinghez (SEM, PPC) kapcsolódó alapvetések, lehetőségek és gyakorlati útmutatók ismertetésével zárjuk ezt a modult – Google minősített oktatói segítséggel.


A tartalom uralma III.
A tartalom uralma
5. nap 
 
Content is King: memetika, tartalommarketing és tartalomgyártás, WOM
 
6. nap 
 
Vizuális kommunikáció: tartalommegosztás képi formában, videók és élő közvetítések
 
A sikeres és releváns tartalmak jellemzőit ismerhetik meg a résztvevők a harmadik szakaszban. Mitől lesz ’king a content’? A tartalommarketing legfontosabb szempontjai és sikeres példái, majd egy memetikai alapozás után megnézzük, miként lehet jó tartalmakat előállítani, hogyan valósulhat meg sikeres tartalommenedzsment. Az online PR mellett szó lesz kríziskommunikációs tapasztalatokról és tanulságokról is, sőt! A tartalom nem csupán a szavakon múlik: egy kép többet mond ezer szónál. A közösségi médiatér felerősítette a vizualitást, így azt is megvizsgáljuk, miért és hogyan kezeljünk képeket, videókat, ezek miként szolgálják céljainkat és milyen felhasználói élményt nyújthatnak. Az online videók szerepének, valamint a YouTube jelenlét tudnivalói mellett a live sharingről is szót ejtünk.

Digitális csatornák és közösségi hálózatok IV.
Digitális csatornák és közösségi hálózatok
7. nap 
 
Online média, display hirdetések és e-mail marketing az üzleti célok szolgálatában
 
8. nap 
 
Közösségi kommunikáció 1. // Hogyan építsünk márkát és miként adjunk el a Facebookon?
 
9. nap 
 
Közösségi kommunikáció 2. // Twitter, Wikipédia és LinkedIn
 
10. nap 
 
Közösségi kommunikáció 3. // Blogok és blogger seeding
 
Az online direkt marketing és adatbáziskezelés szabályait és működési mechanizmusát ismertetjük, majd sikeres e-dm kampányok tapasztalatain alapuló trükköket és tippeket sajátíthatnak el a résztvevők a negyedik modul elején. Ezután betekintünk az online média világába is: tisztázzuk a display média szerepét és lehetőségeit manapság és a közeljövőben, a médiatervezési szempontokat és a médiavásárlás hagyományos, valamint legújabb (pl. RTB) fajtáit. Elhangzanak a legfontosabb tudnivalók a célzásról, a big data-ról, a performance- és a remarketingről. 
 
A modul második felében megvizsgáljuk, mitől és hogyan terjed egy tartalom, körbejárjuk, mitől lesz közösségi egy közösségi hálózat, majd megismerjük a bennük rejlő lehetőségeket és megvizsgáljuk, milyen eszközökkel és miként érdemes megközelíteni márkáinkkal a közösségi média platformjaitit. Végignézzük a legfontosabb közösségi csatornákat: a facebook, a twitter, a wikipédia és a LinkedIn nyújtotta privát és üzleti lehetőségeket vesszük górcső alá. Zárásként a mára az egyik legmeghatározóbb, a véleményalkotást leginkább befolyásoló csatornává vált blogok világába lépünk: a legfontosabb tudnivalókat a blogok létrehozásáról és menedzseléséről tapasztalt bloggerek adják át, sőt: arra is felkészítenek, hogy milyen típusú kommentelőkre számíthatunk és hogyan lehet pénz a blogolásból.

Mobilvilág és hordozhatóság V.
Mobilvilág és hordozhatóság
11. nap 
 
A mobilkommunikáció legfontosabb alapelvei és kommunikációs szerepe, geolokáció
 
Minden, amit a mobilról mint kommunikációs eszközről tudni érdemes – marketing szempontból: Smartmobil képzésünk esszenciája egy napban. A mobilt a közeljövő nagy lehetőségeként tartják számon, üzleti felhasználása szinte határtalan. Esettanulmányok segítségével járjuk körbe alkalmazásának módjait, majd megismerkedünk a geolokáció alapú közösségi alkalmazásokkal, valamint az ezekben rejlő üzleti lehetőségekkel.

 


Kommunikációs és vásárlási folyamatok VI.
Kommunikációs és vásárlási folyamatok

12. nap

Kommunikáció tervezése a változó közegben: alapok, metodika, esettanulmányok

13. nap 

Kommunikáció és vásárlás: social sales, lead generálás és lead nurturing

A közösségi jelenlét stratégiai tervezést igényel: a lehetőségek feltérképezése után a hatodik modulban ismertetjük az integrált tervezés lépéseit. A folyamat és a metodika megosztása gyakorlati példák segítségével, célorientáltan történik, némi gyakorlással támogatva. Tudjuk, hogy minden vállalkozás pénzből él: a sikeres kommunikáció sikeres értékesítéssel zárul. Ennek érdekében körbejárjuk, miként lesz a közösségi kommunikációból eladás, miben más ez, mint a korábban megszokott kommunikációs folyamatok. Sorra vesszük, miként tudunk közelebb lépni az érdeklődőkhöz, és hogyan vezessük el őket a vásárlási döntéshez. Sikeres márkák és kampányok esettanulmányaiból szűrjük le a gyakorlati tanulságokat.

 


A végtelenbe és tovább VII.
A végtelenbe és tovább

14. nap

Digitális lábnyomunk és a digitális transzformáció

A végtelenbe és tovább: Gamifikáció és a vizsgamunkák leadása

A hallgatók a képzés zárásaként a célcsoporttal történő sikeres befogadást, bevonódást és interakciót leginkább támogató gamifikáció titkait és lélektanát kapják útravalóul, illetve megosztjuk velük az aktuális, jövőt formáló digitális trendeket és azok várható hatásait az üzleti és személyes életükre. A hallgatók ez alkalommal mutatják be a képzés elején választott projektek részletes és kidolgozott stratégiai és taktikai terveit.

 


Andrási Tamás
Andrási Tamás

Andrási Tamás 2001-ben társalapítója volt az infokommunikációs piac vezető marketingkutató ügynökségének, a BellResearch-nek, ahol több mint egy évtizeden át üzletfejlesztési igazgatóként a kiemelt ügyfelek kezeléséért volt felelős.  2011-ben, a felnőttképzésben elsőként alkalmazta a jutalék alapú üzleti modellt a melyiksuli.hu oktatási portál megalapításával, amellyel alaposan felforgatta a korábban kizárólag hirdetési alapon működő online oktatásszervezési piacot. A melyiksuli.hu menedzselése mellett, jelenleg független stratégiai tanácsadóként több hazai marketing ügynökség és vezetési tanácsadó cég tevékenységét támogatja. 


Arany János
Arany János

Arany János a Google Magyarország alapító tagja, az online stratégia, kommunikáció, marketing és kereskedelem szakértője, a globális piacralépés specialistája. Korábban döntéstámogató rendszerekkel, CRM-mel és vállalati informatikával is foglalkozott, így egyszerre mozog otthonosan mind a kis- és nagyvállalatok, az IT infrastruktúra és a létrehozott tartalom, illetve a magyar és a nemzetközi piaci környezet területén. Jelenleg független online és üzleti tanácsadó


Bánki Attila
Bánki Attila

Bánki Attila a Vermis Production egyik tulajdonosa. Earned Media és Performancia Marketing specialista. Pályája a reklám kivitelezéstől a 32 országot felölelő regionális digitális aktivitásokig számos izgalmas területet ölel fel.  UX szerelmes, márkanagyköveti szakértő, hatékonyság fanatikus. Blogot ír, publikál, üzletet fejleszt, és amikor csak tud előad, oktatásokat tart.


Bánki Tamás
Bánki Tamás

Bánki Tamás a Linkedin-Kepzes.hu előadója. Célja a világ legjelentősebb üzleti közösségi oldalát hazánkban is népszerűsíteni, magyarul és angolul. Saját fejlesztésű Linekdin programját az elmúlt években számos vállalatnál sikeresen oktatta. 


Berényi Konrád
Berényi Konrád

Berényi Konrád közgazdász, internetes marketing tanácsadó. 1995 óta foglalkozik az internettel, 1996 óta az internet üzleti lehetőségeivel. Ő írja és szerkeszti az egyik legismertebb hazai marketinges szakmai blogot, az Onlinemarketinget (onlinemarketing.blog.hu). 2011-ben a Marketing & Média szaklap által szervezett szavazáson az év "Top Dog" bloggere lett. Jelenleg az Onlinemarketing.hu Kft.-nél internetes vezető tanácsadóként dolgozik.


Bodrogi Bozán András
Bodrogi Bozán András

András amellett, hogy a Google Ground hivatalos YouTube szakértő trénere, otthonosan mozog a zeneipar, a digitális zeneüzlet, a zenei marketing területeken, továbbá, a YouTube Partner program hazai elindulásának kezdetétől gyakorlatban tapasztalta meg a videomegosztó szolgáltatásban rejlő lehetőségeket. YouTube Prémium Partnerként, a WMMusicDistribution (WMMD) csapatával a hazai független kiadók katalógusait, számtalan országosan ismert zenekar és előadó lemezét segítette az optimális YouTube monetizációban. Rendszeres előadó elismert zenei rendezvényeken, szakmai konferenciákon főként a YouTube tartalom menedzsment rendszerek, a digitális zeneterjesztés, online marketing, közösségi média marketing és kommunikáció témákban. A Google Ground oktatóközpontban a Google hazai partnereinek kimondottan a YouTube funkcióinak és eszközeinek optimális használatát oktatja a videótartalom stratégiától, a YouTube csatorna és tartalom optimalizáláson keresztül a szerzői jogi kérdéseken át egészen a bevételszerzésig.


Darázs Attila
Darázs Attila

Darázs Attila 2001-óta foglalkozik online marketinggel, 2002 óta vezeti tulajdonostársával az ADDICT Interactive Kft-t. Konverzióorientált online marketingtevékenység egyik hazai úttörője, már 2003-ban CPA (Cost Per Acquisition) elszámolású kampányokat szervezett. Jelenleg az ADDICT performance stratégiákért felelős vezetőjeként főleg performance kampányok tervezésével foglalkozik, de tanácsadóként online értékesítésre alkalmas banki és biztosítói szolgáltatások kidolgozásában is részt vesz. Alapítója és előadója az Evolution konferenciasorozatnak, emellett prezentál az InternetHungary, MédiaHungary konferenciákon.


Dr. Fehér Katalin
Dr. Fehér Katalin

Dr. Fehér Katalin az új média trendjeinek vizsgálatával foglalkozik. A média több területén is dolgozik: könyvkiadás, rádió, televízió, online tartalomipar. Kutatásai empirikus tárgyát 2012-től a digitális identitás képezi, ezen belül is elsősorban marketing (énmárka/online personal branding) és biztonsági kérdések (surveillance, privacy) állnak fókuszban. 


Fekete Zsombor
Fekete Zsombor

Fekete Zsombor játéktervező. Társadalom-kutatóként kezdte, innen nyergelt át az e-learningre, majd évekig egy játékokról, játékos közösségekről szóló ismertterjesztő TV-műsort szerkesztett. Az Egyszervolt.hu játékdizájnereként több nemzetközi díjat nyert. 2013 óta nagyvállalatoknak segít abban, hogy alkalmazottaik szenvedélyesebben és produktívabban végezzék munkájukat.


Fialka Krisztina
Fialka Krisztina

Fialka Krisztina az e-mail marketing úttörője, számos szakmai konferencia és tréning előadója. 2001 óta dolgozik az online marketing világában, az eltelt 12 évben nagyon sokat tett a szakma népszerűsítéséért. Meghatározó szerepe volt például a hazai online DM megoldások elterjesztésében: részt vett hazánk első elektronikus direkt marketing szolgáltatójának, a Maximának piaci bevezetésében. A Hírek Média média üzletágának vezetése keretében az e-mail marketing kampányok irányítása mellett feladatai közé tartozik adatbázisok építése és menedzselése, illetve CRM rendszerek kialakítása is. 2011-ben elnyerte a kimagasló szakmai teljesítményt elismerő Golden Brain díjat ügyfélkapcsolati kategóriában.


Kéri Gábor
Kéri Gábor

Kéri Gábor az online iparágba 2004-ben, mint egy szárnyait próbálgató internetes hírügynökség sales vezetője lépett. 2005-ben már az akkor induló Hírszerző hírportál értékesítési és marketing vezetőjeként tevékenykedett, valamint 2007-ben alapító csapattag volt az Adaptive Media sales house-ban. 2008-tól kezdve több BTL és full service ügynökségnél látott el online, illetve interaktív divízió vezetői pozíciót. 2012 januárjától a több jelentős nemzetközi portál és mobil felület, többek között a Facebook és a Shazam magyarországi értékesítési képviseletét ellátó ThinkDigital munkatársa, értékesítési igazgatója volt. 2015 júliusától ismét az Adaptive Media sales house-nál dolgozik, vezetőként a nemzetközi prémium hirdetési felületek (Facebook hirdetési felületek, Shazam megoldások) értékesítésének koordinálása is az ő felelősségi körébe tartoznak.

 


Laza Bálint
Laza Bálint

Laza Bálint kommunikációs szakember, az Index újságírója, a média és kommunikáció jövőjével foglalkozó Média 2.0 blog és meetup alapítója. Tudománykommunikáció mellett az online tartalmak előállítására és elemzésére specializálódott. Célja, hogy terület szakemberei és hallgatói naprakész tudáshoz jussanak, javuljon a szélesen vett kommunikációs szakmáról kialakult kép, a cégek, intézmények pedig felismerjék, hogy szükségük van kommunikációs munkatársra.

 


Lévai Richárd
Lévai Richárd

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája. Rendszeresen hívják konferenciákra előadni, tréningjei általában idő előtt betelnek. Facebooktippek.hu blogján 2010 óta nyújt segítséget az olvasóknak a téma technikai és stratégiai kérdéseiben. A közösségi marketing eredményes üzleti felhasználásáról szerzett tapasztalatait a Közösségi kalandozások – 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon című könyvben is összefoglalta.


Mester Tamás
Mester Tamás

Mester Tomi, az Adatlabor alapítója, adatelemző. Korábban a prezi.com-nál dolgozott, most saját cégével főleg webshop-oknak (pl. Butlers, Edigital, Eoptika, etc.), illetve befektetés után álló startup-oknak segít adatvezérelten gondolkodni. Az adatlaboros tréningek mellett olyan konferenciákon találkozhatsz vele előadóként, mint a TEDxYouth, Barcelona E-commerce Summit, Internet Hungary, stb. Tomi elsődleges célja, hogy minél több magyar és európai vállalkozás váljon 100%-osan adatvezéreltté.


Papp Gábor
Papp Gábor

Online marketing és keresőoptimalázálás szakértő. Tanulmányait követően a European Entrepreneurship Foundation IT Directora volt, majd az iCatapult management tagjaként közép-európai technológiai startupok üzletfejlesztésével foglalkozott. Jelenleg szabadúszóként dolgozik, szakterülete a keresőoptimalizálás, a digitális üzletfejlesztés és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.

 


Pécsi Ferenc
Pécsi Ferenc

Pécsi Ferenc online kommunikációs szakértő. Az utóbbi időben elsősorban tartalommarketinggel, tartalomstratégiával, illetve a közösségi eszközök vállalaton belüli használatával foglalkozik. 1998 óta több vállalatnál megfordult, társalapítója volt egy tanácsadó cégnek, jelenleg pedig a Soreo.biz „virtuális cég” vezetője. A Tartalommarketing.hu blog társszerzője, a SocialDaily.com és a DigitalHungary.hu állandó külső szerzője.


Pintér Róbert
Pintér Róbert

Pintér Róbert az ezredforduló óta kutatja és oktatja az internet és az információs társadalom jelenségeit, érdeklődésének középpontjában az utóbbi években az okostelefónia és az online kutatásmódszertan áll. Gyakori előadó a hazai szakmai rendezvényeken. Grafomán, blogposztjai a www.probesz.tumblr.com címen olvashatók. 
 


Répássy Zoltán
Répássy Zoltán

Répássy Zoltán több éves független online kommunikációs tanácsadói múlttal rendelkező online szakember, integrált szemléletmódjával és üzleti fókuszú megközelítésével a legnagyobb hazai független full service ügynökség ügyfeleinek kommunikációját segíti. 


Répássy Zsuzsanna
Répássy Zsuzsanna

Répássy Zsuzsanna 2000-ben kezdett online médiatervezőként dolgozni az Initiative Mediánál, ahol az online üzletág – Fastbridge – kialakítása és felépítése, majd vezetése is feladata volt. Szakmai irányítása alatt vált az online dívizió saját ügynökséggé. Az online display hirdetéseket hamar a "hagyományos médiamegjelenések" halmazába sorolta, így több egyedi kezdeményezés tervezője lett.


Szántó Péter
Szántó Péter

Péter a USC volt hallgatója, a B Creative, a TouchCo és a SpringTab alapítója. Digitális üzletfejlesztőként olyan vállalatokkal dolgozott együtt munkája során mint a Time-Warner,a  L’Oreal, az  OTP, a Fashion Street és a TripTrotting. Péter egyik álma vált valóra, amikor a TEDxYouth-on beszédet tarthatott. Az egyik vezető magyar kereskedelmi csatorna, az RTL Klub első Startup és Közösségi média műsorának vezetője volt, és a mai napig rendszeres előadó a Kürt Akadémián és az Internet Hungary rendezvényén. A Forbes magazinban is megjelent, a 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listáján. Az OTP SmartBank-kal elnyerte a MasterCard Mobilbank Applikáció versenyén az „Év applikációja” díjat, ahol Costumer Development és UX szerepet töltött be. Jelenleg a konverziónövelést és személyre szabott élmény megteremtését kutatja.

 


Szeder Péter
Szeder Péter

Szeder Péter szakmai pályáját 2000-ben kezdte a McCann-Erickson nemzetközi reklámügynökség médiaosztályán, a Universal McCann Interactive alapítójaként, online médiatervező és vásárló pozícióban. A klasszikus médiatervezés elsajátítása után 2003-tól 2006-ig a General Motors ügyfél számára dolgozott, a nemzetközi médiakordinációs csapat tagja, 16 ország aktivitásait fogja össze az online-ozás mellett. Az internetes hirdetések felfutásával 2006-tól a Universal McCann digitális csoportját vezeti. 2008-ban az MPG-hez igazol, és részt vesz a digitális divízió hazai megalapításában. 2009-től az egyik vezető hazai digitális ügynökség, a Fastbridge ügyfélkapcsolati igazgatója.


Szekeres Péter
Szekeres Péter

Szekeres Péter a Neticle Technologies egyik alapítójaként természetes nyelvfeldolgozási alkalmazások fejlesztésével, automatikus véleményelemzéssel és text mining megoldásokkal foglalkozik. Az egyik legpontosabb magyar nyelvre készült automatikus véleményelemző gondozása mellett azt vizsgálja a munkája során, hogy kiknek a munkáját lehet hatékonyan támogatni automatikus szövegfeldolgozással.

 


Szűcs Bianka
Szűcs Bianka

Szűcs Bianka közgazdász, az Edutus Főiskolán végzett e-kereskedelem szakirányon. Már a főiskola alatt is megfordult marketing gyakornokként számos kis- és nagyvállalatnál, mint pl. a Vatera. 2012-ben csatlakozik a legnagyobb, magyar hátterű e-mail marketing rendszert üzemeltető cég, a Protopmail csapatához, mint junior account és marketing manager. Fő szakterülete az e-mail marketing és a marketing automatizálás. Munkája során számos e-mail marketing kampány elindításában, gondozásában segédkezik. Számos publikációja jelent meg a Kreatív online-ban, valamint ő a szerzője az e-mailmarketingszoftver.blog.hu-nak. 2014 decemberétől a Protopmail Zrt. marketing igazgatója. 2015-től az Edutus Főiskola Online marketing óraadó tanára.


Töltésy Dávid
Töltésy Dávid

Töltésy Dávid egy régi projektjének mellékágaként született meg a Magyar Instagram Közösség, mellyel azóta a legaktívabb és legnagyobb rajongótáborrá nőtte ki magát az Instagramon. Szerinte egy jó community manager legfontosabb tulajdonsága az empátia. Ezt a képességét user experience designerként is régóta kamatoztatja, ugyanis főállásban weboldalakat és mobilalkalmazásokat tesz felhasználóbarátabbá.


Végvári Imre
Végvári Imre

A Mosaic Transformation Agency alapító partnere és a TEDxDanubia egyik főszervezője. Ezt megelőzően az interaktív marketing területén töltött évek során ügyfelei között multinacionális vállalatok, nemzetközi szervezetek, magyar államigazgatási és kulturális testületek, intézmények egyaránt szerepeltek. Rendszeresen ad elő szakmai rendezvényeken, konferenciákon, meghívott előadóként felsőoktatási intézményekben, valamint nevéhez fűződik az első hazai Interaktív Marketing Konferencia megrendezése 2006-ban. Koncepciói, projektjei a hazai kommunikációs szakma minden nagyobb díját megnyerték már (Az Év Honlapja, eFestival első helyezés, Arany Penge, Kreatív Nagydíj stb.).


 



Képzés hossza:
56 óra (14 x 4 óra workshop)

Képzési alkalmak:
Csütörtök14-18 óráig

Képzés indulása:
2016. október 6.

Jelentkezési határidő:
2016. október 05.

Képzés helyszíne:
KÜRT Akadémia 

Részvételi díj:
439 000 Ft + ÁFA
 
A jelentkezéshez szükséges előképzettség: 
Nem szükséges előképzettség
 
Oklevél:
A sikeres résztvevők igazolásként a KÜRT Akadémia (felnőttképzési engedéllyel rendelkező intézmény) Online kommunikációs szakértő oklevelét kapják kézhez.
 
Egyéb:
Minden előadásról hangfelvételt készítünk és elérhetővé teszünk a hallgatók számára, ezzel segítve a hiányzások pótlását és a hatékonyabb tanulást. 
 
 


Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Early bird: 15% kedvezmény (2016. június 30-ig)
  • Rendezvényeinken történő helyszíni jelentkezés esetén: 5kedvezmény
  • 4 vagy több fős csoport jelentkezése estén: 10kedvezmény, kérünk, amennyiben csoportos ajánlatunkat szeretnéd igénybe venni, az elektronikus jelentkezés előtt, írj nekünk az info@kurtakademia.hu címre!
  • Alumni tagként: 10kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem összevonhatók!

 

Agilis marketing
Agilis marketing
XV. NET-WORKS Meetup
2016. szeptember 28. 18:00
KÜRT Akadémia, Vörösmarty tér 1. 5-ik emelet
1500
Regisztrációhoz kötött!

Előadók
Biás Csongor
Biás Csongor Mosaik
CEO & Co-founder
Papp Gábor
Papp Gábor The Pitch
marketingvezető
Szabados Andrea
Szabados Andrea
Tréner, coach

A részvétel regisztrációhoz kötött, díja 1500 Ft, ami a helyszínen fizetendő. 

Vélemények és vitatkozás helyett tesztelés, próbálkozás, mérés, iterálás. LEAN módszer a marketingben. Szerinted lehetséges? 
Ki mersz próbálni valami újat? Élesítesz valamit, ami nem tökéletes? Hogyan hat ez az imázsodra? 

A következő NET-WORKS meetup meghívott előadói ezekre a kérdésekre is rávilágítanak majd! 

PAPP GÁBOR: MENNYI IDŐ ALATT LEHET ELJUTNI A GOOGLE TOP 10 TALÁLATA KÖZÉ?

Megéri-e keresőoptimalizálásra költeni? És ha igen, akkor mennyit?
Hogyan döntöd el, hogy AdWords-re, vagy keresőoptimalizálásra költs inkább? 
Hogyan rakj össze egy roadmapet tartalomgyártásra, optimalizálásra? 
Hogyan valósítsd meg, mit mérj, mi alapján hozz döntéseket? 

SZABADOS ANDREA: AGILIS-E VAGY?
Mi az az agilitás és milyen képességek és kompetenciák alkotják? Miért szükséges az online marketingben?
Ezen a workshopon megtudhatod, hogy mi az erősséged, és miben érdemes fejlődnöd, hogy agilisabb legyél! 
Az is kiderül majd, hogy mennyire agilisek a magyar startupperek, és corporate marketingesek és hol állsz te hozzájuk képest. 

BIÁS CSONGOR: GROWTH HACKING 101
Az imázs számít, vagy az eredmények? Hogyan érthet egy startup marketingese minden eszközhöz egyszerre? Hogy dönti el, hogy a széles spektrumból mibe ássa bele magát? Mik azok a trükkök, amikkel kis ráfordítással nagy eredményeket lehet elérni? 
Mi a titka a startupok marketing sikereinek?

A regisztrációt lezártuk. 

 


ARCHÍVUM
Az adatok nyelvén
Az adatok nyelvén
XIV. NET-WORKS meetup
2015. szeptember 15. 19:00
Grund (1082 Budapest, Nagytemplom u. 30.)
1500 Ft

Előadók
Litkai Gergő
Litkai Gergő Dumaszínház
Az este házigazdája
Mester Tamás
Mester Tamás Adatlabor
alapító, szakértő
Répássy Zsuzsanna
Répássy Zsuzsanna NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Somfalvi Csaba
Somfalvi Csaba Gemius Hungary
ügyfélkapcsolati igazgató
Szűcs Bianka
Szűcs Bianka Protopmail
marketingvezető

Első őszi NET-WORKS meetupunkon egy igazán kurrens témát jártunk körül, amely meghatározza az egész szakma irányát és a jövő marketingeseivel szemben támasztott elvárásokat: adatokon alapuló kommunikáció, valamint a mérés és elemzés térnyerése a marketingben. A kvantitatív elemzésen alapuló marketing talán félelmetesnek hathat, ugyanakkor ebben ragadható meg a digitális kommunikáció egyik legfontosabb tulajdonsága. Data beats opinion. 

Első előadónk Szűcs Bianka, a Protopmail marketingvezetője és az Automizy blog szerzője arról mesélt, milyen átalakuláson ment át az utóbbi években az email marketing. Esettanulmányokon keresztül bepillantást kaphattunk abba, hogy miért vesztett korábban népszerűségéből, ezzel szemben miért éli most reneszánszát ez az eszköz a célcsoportok megszólításában. Emellett példákat láthattunk, hogyan lehet hatékony forgalomterelővé alakítani és minimális erőforrással, automatizáltan személyre szabni a hírlevelekkel és eDM-ekkel folytatott kommunikációt.

Második előadásunk azt mutatta be, hogy az adatelemzés segítségével hogyan ismerhetjük meg a felhasználóinkat és potenciális vásárlóinkat. Mester Tamás, az Adatlabor alapítója évek óta azon dolgozik, hogy ez a fajta adatvezérelt szemlélet elérhető legyen Magyarországon is, hogy az itthoni szervezetek merjenek élni az üzleti intelligencia eszköztárával és letérni a kérdőívezés és fókuszcsoportos kutatások jól kitaposott útjáról.

Végül Somfalvi Csaba, a Gemius Hungary ügyfélkapcsolati igazgatója mutatta be, hogyan lehet kommunikációnk hasznosságát mérni, megérte-e az egyes eszközöket használni, minek köszönhetőek a legjobb konverziók. A legfontosabb ismeretek láthatóságról, a márka biztonságáról, a valódi célcsoportok eléréséről. 

A végtelenbe és tovább!
A végtelenbe és tovább!
XIII. NET-WORKS meetup és évzáró
2015. június 26. péntek, 19:00-21:00
Google Ground 1082 Budapest, Nagytemplom utca 30.
Köszönjük az eddigi regisztrációkat, sajnos egyelőre többet nem tudunk fogadni!

Előadók
Fekete Zsombor
Fekete Zsombor Abagil Kft.
Játéktervező
Kürti Tamás
Kürti Tamás KÜRT Akadémia
tulajdonos, intézményvezető
Lévai Richárd
Lévai Richárd Facebooktippek.hu
közösségi marketing specialista
Pintér Róbert
Pintér Róbert eNET Internetkutató Kft
kutatásvezető
Répássy Zsuzsanna
Répássy Zsuzsanna NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Szelei Szabolcs
Szelei Szabolcs Google
Country Marketing Manager
Végvári Imre
Végvári Imre NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

A felhő (cloud), az dolgok internete (IoT), a hordható okoseszközök (wearable technology), az óriás adathalmazok (Big Data) és a közösségi hálózatok csak néhány azon kifejezések közül, amelyek nem is olyan távoli múltban a szakmánk jövőjét festették le, ma pedig kézzel foghatóan a jelenünk részei. Vajon mik lesznek a következő irányt mutató buzzwordök, amelyek formálják a jövőnket? A nagy melegre való tekintettel erre a hátborzongatóan izgalmas kérdésre kerestük a választ kerekasztal-beszélgetésünk résztvevőivel és veletek. A beszélgetés előtt került sor a NET-WORKS online kommunikációs képzés 8. csoportjának tanúsítványkiosztójára.

Az internet orákuluma, Mary Meeker 2015-re kiadott internetes trendjeiről szóló tanulmány adta a kerekasztal-beszélgetésünk apropóját. Előadóink végigvezették a résztvevőket a szakterületükre jellemző és a jelenben már az akár általunk is tapasztalható fejlődés ösvényein. Ezen kívül bepillantást adtak az egyre gyorsabban közeledő jövőbe, útmutatásukkal most már egyszerűbben értelmezhetjük a szakma üveggömbjében látottakat. A kerekasztal-beszélgetést Végvári Imre, a NET-WORKS online kommunikációs képzés témavezetője moderálta.

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:

  • Fekete Zsombor, az Abagil Kft. játéktervezője, gamifikációs szakértőként a világot behálózó életjátékokról mesélt.
  • Kürti Tamás, a KÜRT Akadémia tulajdonos-intézményvezetője, a digitális technológia szakmánkra gyakorolt hatását vette nagyító alá.
  • Lévai Richárd, a Közösségi marketing vállalkozásoknak blog írója, közösségi marketing szakértő a különböző platformok kommunikációra gyakorolt hatásairól és az iparág fejlesztési területeiről adott közelebbi képet.
  • Pintér Róbert, az eNet kutatásvezetője és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének adjunktusa, mobil trendek és adatok megszállott kutatója.
  • Szelei Szabolcs, a Google Country marketing menedzsere, akinek a digitális transzformáció a szívügye, és első kézből adott információt a keresőóriás jövőt formáló projektjeiről.
A tartalom uralma
A tartalom uralma
NET-WORKS nyílt képzési nap
2015. május 29., 14.00-18.00
KÜRT Akadémia (Budaörs, Szabadság út 301.)

Előadók
Pécsi Ferenc
Pécsi Ferenc Soreo.biz
alapító-tulajdonos
Répássy Zsuzsanna
Répássy Zsuzsanna NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Siska Mátyás
Siska Mátyás Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
kommunikációs igazgatóhelyettes
Végvári Imre
Végvári Imre NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

Azok, akik már régóta kokettáltak az online kommunikáció világával, szerettek volna elmélyülni benne, de nem tudták, merre induljanak el, a KÜRT Akadémia NET-WORKS online kommunikációs képzésének egy napját most minden kötöttség nélkül kipróbálhatták. Belekóstolhattak a péntek délutánok inspiráló előadásaiba, feltehették kérdéseiket oktatóinknak, hallgatóinknak vagy a KÜRT Akadémia csapatának.

Nyílt napunkon azt vizsgáltuk meg, miért és hogyan lett király a tartalom a közösségi médiában, mi a 'Content is king' jelenség és miért jelentőségteljes a mai online kommunikációban. Résztvevőink megismerhették a releváns és érdekes tartalom jellemzőit, a tartalommarketing legfontosabb alapvetéseit és terjedése extremitásait, valamint a kiszámíthatóan sikeres tartalommenedzsment módszereit.

Program:

14:00 - 14:30
Nyitó gondolatok a NET-WORKS képzés vezetőjétől
Répássy Zsuzsanna, képzésvezető, KÜRT Akadémia, NET-WORKS képzés

14:30 - 15:15
Mitől king a content? Tartalomgyártás, -marketing és -menedzsment 
Pécsi Ferenc, alapító-tulajdonos, Soreo.biz

15:35 - 16:35
Memetika. A kultúra alapegységeinek önző játéka
Végvári Imre, szakmai vezető, KÜRT Akadémia, NET-WORKS képzés

16:55 - 18:00
Közösségi kríziskommunikáció
Siska Mátyás, kommunikációs igazgatóhelyettes, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

 

 

Jelen-lét
Jelen-lét
XII. NET-WORKS meetup
2015. március 5. csütörtök 19:00 óra
Kolor bár (Budapest, Király utca 13.)
1.500 HUF

Előadók
Lévai Richárd
Lévai Richárd Facebooktippek.hu
közösségi marketing specialista
Litkai Gergő
Litkai Gergő Dumaszínház
Az este házigazdája
Répássy Zsuzsanna
Répássy Zsuzsanna NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Végvári Imre
Végvári Imre NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Veiszer Alinda
Veiszer Alinda
Újságíró, televíziós műsorvezető

Egy ágyban az ügyféllel

Az okostelefonok folyamatos jelenléte a fogyasztók életében egy fantasztikus körülményt jelent a kommunikációs szakemberek számára ahhoz, hogy soha nem látott hatékonysággal juttassák célba üzeneteiket. A jelenlét azonban kétélű kard. Hogyan lehet például elkerülni, hogy a közelségből tolakodás legyen? Hogyan lehet leküzdeni a kommunikációs zajt? Milyen eszközöket érdemes bevetni, hogy azok ne hassanak vissza negatívan a márkára? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket vetett fel Lévai Richárd közösségi marketing specialista a meetup nyitóelőadásában. 

Meglátni és… átérezni

Vajon mi a különbség egy offline és egy online környezetben megismert történet között? Másként hatnak ezek pusztán a megismerés körülményei miatt? Léteznek általánosan bevethető gyakorlatok arra, hogy hitelességet, sőt elköteleződést váltsunk ki? Második előadónk ezeket a kérdéseket vette górcső alá. Veiszer Alinda televíziós, újságírói és online kommunikációs tapasztalatából fakadóan az elköteleződés kérdését historikus személetben vizsgáltuk, megmutatta, hogyan lehet jó provokátorként kérdezni és összekötni addig különálló területeket. 

Hol a megtérülés közösségi médiában

A rengeteg rendelkezésre álló kommunikációs eszköz és online platform a bőség zavarát is elhozta a szakemberek számára, miközben egyetemes felhasználásukat sokszor már meg sem kérdőjelezzük. Meetupunk záró előadásán Végvári Imrével a közösségi média megtérülését és költségét tettük mérlegre. Hogyan lehet kiválasztani a megfelelő eszközöket? Miben nem lehet kompromisszumot kötni, ha online megjelenésről van szó? Mit olvashatunk ki a megtérülés mérőszámaiból? Milyen a közösségi média világa a zavarba ejtő egysorosakon túl? 

Vizuális tartalom megosztás, ahogy a profik csinálják!
Vizuális tartalom megosztás, ahogy a profik csinálják!
NET-WORKS nyílt képzési nap a KÜRT Akadémián!
2014. december 12. 14:00-18:00
KÜRT Akadémia (Budaörs, Szabadság út 301.)

Előadók
Bodrogi Bozán András
Bodrogi Bozán András Google Ground
YouTube szakértő tréner
Lakner Bertold
Lakner Bertold Neo Interactive
kreatívigazgató
Répássy Zsuzsanna
Répássy Zsuzsanna NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Schwarz Gábor
Schwarz Gábor Ustream
üzletfejlesztési igazgató

Szeretnéd megtudni, hogy mi történik a KÜRT Akadémián minden pénteken? Sokat hallottál már a NET-WORKS online kommunikációs képzésrőlHa már elgondolkodtál azon, hogy csatlakozz a tavaszi csoporthoz, de még vannak kérdéseid, akkor most feltehetted őket személyesen az oktatóinknak, hallgatóinknak és a KÜRT Akadémia csapatának. Részese lehettél a NET-WORKS nyílt napunkon egy inspiráló és interaktív közösségnek, ahol az internetezés nem tilos! ;)

Egy teljes szakmai nap során megtapasztalhattad, hogyan zajlik képzésünk, milyen oktatási módszerek használnak tanáraink és milyen elvek alapján szerveződik műhelyünk. Hallgatóink és oktatóink meséltek élményeikről, a szerzett tudás hasznosíthatóságáról, valamint a KÜRT Akadémia csapata a képzés jelentkezés feltételeiről és részleteiről. Fókuszban a vizuális- tartalommegosztás volt, nagyító alatt az online videók térnyerése, a live sharing és a digitális tartalommenedzsment!

A nyílt nap programja:

14:00 - 14:15
Nyitó gondolatok a NET-WORKS képzés vezetőjétől
Répássy Zsuzsanna, képzésvezető, KÜRT Akadémia, NET-WORKS képzés

14:15 - 15:15
A tartalommegosztás képi formában
Lakner Bertold, kreatívigazgató, Neo Interactive

15:30 - 16:45
Az online videók térnyerése, szerepe és lehetőségei az online kommunikációban
Bodrogi Bozán András, YouTube szakértő tréner, Google Ground

17:00 - 17:45
Live sharing és digitális tartalommenedzsment
Schwarz Gábor, üzletfejlesztési igazgató, Ustream

 

A jó, a rossz és a reklám
A jó, a rossz és a reklám
XI. NET-WORKS meetup
2014. szeptember 30. 19:00
Muzikum Klub (1088 Budapest, Múzeum u. 7.)

Előadók
Böröcz Anita
Böröcz Anita Hammer Marketing Shop
szövegíró
Fazekas Barbara
Fazekas Barbara head of creative
KÜRT Akadémia
Kovács Anita
Kovács Anita Magyar Hospice Alapítvány
programigazgató

A XI. NET-WORKS meetup alkalmával a marketingkommunikáció egy sokat vitatott területére kalauzoltunk el Titeket: a jó ügyek reklámozásáról beszélgettünk. A nagyvállalati CSR éllovasainak, a felelős kommunikációt istenítő ügynökségi kollégáknak és az alapítványok képviselőinek egyaránt sok izgalmat tartogatott az este!

Íme, némi ízelítő az este előadásaiból…



Hogyan került a csizma az asztalra?
Kezdésképpen nézzünk egy kicsit az egész téma köldöke mögé… Nem bűzlik-e valami, amikor azt mondjuk: jó ügyek reklámja. Reklámozni, ugyebár annyit jelent, mint értékesítést ösztönözni. Az értékesítés folyamatában pedig már a nevéből adódóan is értékcsere történik. A fogyasztó a pénzét adja, és ezért kap valamit, ami az ő érdekeit szolgálja.  Nos, a jó ügyek „reklámozásánál” ilyen nem történik. Ennek ellenére a társadalmi célú „reklámok” rendre a kereskedelemben kifejlődött sémákba próbálják meg beleszuszakolni a saját üzenetüket. Lehetséges, hogy a legtöbb társadalmi célú kampány a rossz kérdésre próbál meg jobbnál jobb válaszokat adni? Lehet, hogy egy pillanatra érdemes visszatérnünk a kályhához?

Hospice story á la NET-WORKS
A siker 1% ötlet és 99% megvalósítás: mindenki ismeri a hüvelykujjszabályt.  A jó ügyeket pedig klasszikusan sok-sok ötlet, de legendásan kevés erőforrás veszi körül. Tehát ha valahol, akkor egy alapítvány sikeres kampány csapatánál érdemes kreatív megoldások után kérdezősködnünk. A meetupon egy igazán friss történetből lesz alkalmunk tanulni: a Hospice Alapítvány egyik oszlopos tagja osztja majd meg szakmai tapasztalatait arról, hogy hogyan formálódik egy sikeres kampány az elszánt ötletemberek, a piacot jól ismerő projektvezető és a megvalósító csapat kölcsönhatásában, természetesen az erőforrások szűkében.

A történetek elemi ereje
A megint újabb rekordot döntő iPhone 6-os siker után két héttel talán nem kell különösebben bizonygatnunk, hogy a történetmesélés erejét okosan integráló cégek milyen sikereket érhetnek el. Talán az sem kérdés, hogy a hiteles és inspiráló emberi történetek nem csak a jó ügyek háza táján jönnek létre. Dolgozzon az ember akár non-, akár forprofit szektorban, ha a marketingkommunikáció tollával ügyesen ír történetet, akkor szép sikerekre számíthat. Vajon lehet még újat mondani a témában? Megpróbáljuk! ;)  A hasznos tippeket pedig a Cannes-i fesztivál Sorrytelling Akadémiájának egyik hallgatója osztja meg Veletek!

Litkai Gergő sem maradt otthon: volt móka és kacagás meg a megszokott NET-WORKS hangulat!

A hatékonyság ideája
A hatékonyság ideája
X. NET-WORKS meetup
2014. szeptember 11. csütörtök 19:00
Muzikum Klub (1088 Budapest, Múzeum u. 7.)

Előadók
Berényi Konrád
Berényi Konrád
online marketing tanácsadó
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Damjanovich Nebojsa
Damjanovich Nebojsa Senpai Consulting Kft.
inbound marketing tanácsadó
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Litkai Gergő
Litkai Gergő Dumaszínház
Az este házigazdája
Németh Gyula
Németh Gyula EDMdesigner.com
CTO és társalapító
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Németh Norbert
Németh Norbert Tchibo
Head of E-Commerce
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Répássy Zsuzsanna
Répássy Zsuzsanna NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

A KÜRT Akadémia ötödik születésnapi partyja után ismét egy ünnepi programra invitáltunk Titeket: a NET-WORKS meetup elérkezett a tizedik állomásához! A jeles naphoz pedig természetesen különleges helyszín és izgalmas program dukált! A meetup végén az estét egy jól megérdemelt közös pezsgőzéssel zártuk, hogy megköszönjük eddigi lelkesedéseteket, mert mindez nem jöhetett volna létre Nélkületek!  ;)

A X. NET-WORKS meetup színpadán pedig… A sok kalandozás után egy program erejéig ismét visszatértünk az alapokhoz, minden marketinges vesszőparipájához: a hatékonyság ideájához. Négy előadás alatt bejártuk a hatékonyság univerzumát a filozófiai magasságoktól a legújabb praktikák mélységéig. Lássuk sorban, hogy mi volt az étlapon:


A hatékonyág dimenziói
Mi is az, hogy hatékonyság? Milyen tartományokban értelmezhető? Létezik-e performance marketing márkaépítés nélkül? Meddig van értelme a kampányok „optimalizálásnak”? Uralunk és ismerünk-e minden tényezőt, ami a kampányunkra hatással van?

Classic pontgyűjtéstől az integrált hűségprogramokig
Mi a helyzet az online hűségprogramok táján? Hogyan köthető be az offline pontgyűjtés hatékonyan és elegánsan az online térbe? Mik az aktuális jó gyakorlatok? Mik a legsikeresebb hazai esettanulmányok?

Automatizált hatékonyság, avagy hatékony automatizálás
Megéri-e automatizálni a marketing folyamatainkat? Mik a kockázatok? Ez csak a nagyok játékszere vagy már a kisebb marketing arzenállal rendelkező cégeknek is érdemes eljátszani a gondolattal? Ez még mindig úri huncutság, vagy már az olcsó és jó SAAS alkalmazások ideje?

HTML alapú e-mailek a végtelenbe és tovább
Vajon minden platformon hatékonyak eDM kampányaink? Mit tehetünk azért, hogy minden képernyőn ugyanolyan élményt nyújtson üzenetünk, mint amit mi a tervezőasztalon megálmodtunk? Mennyivel rontja a hatékonyságot egy „hibás” küllemű üzenet? Mennyire elterjedt probléma ez? Létezik-e már megbízható „dobozos” megoldás, vagy még mindig hívnunk kell a codereket, ha szeretnénk ezt kiküszöbölni?

 

Milyen a profi vizuális-tartalommegosztás?
Milyen a profi vizuális-tartalommegosztás?
NET-WORKS nyílt képzési nap
2014. május 16. péntek, 14:00-18:00
KÜRT Akadémia (Budaörs, Szabadság út 301.)

Előadók
Kozári István
Kozári István tanácsadó
MOSAIC Transformation Agency
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Lakner Bertold
Lakner Bertold Neo Interactive
kreatívigazgató
Répássy Zsuzsanna
Répássy Zsuzsanna NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Végvári Imre
Végvári Imre NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

Mi történik a KÜRT Akadémia oktatótermeiben minden pénteken? Miért különleges a NET-WORKS, online kommunikációs képzés? Milyen módszerekkel lehet gyakorlati tudást átadni a már a szakmában dolgozóknak? Miért választott minket már több mint 200 cég? Hogyan lehet csatlakozni a következő NET-WORKS csoporthoz? Milyen előképzettségre van szükség? Mire tudod majd használni az itt megszerzett tudást?

Az online kommunikációs képzés ingyenes képzési napján ezekre a kérdésekre személyesen is választ kaphattál!

A nyílt nap keretében ráadásul nem csak a hamarosan újra induló NET-WORS képzéssel ismerkedhettél meg, hanem egy teljes szakmai nap programját is meghallgathattad és személyesen is találkozhattál a program jelenlegi hallgatóival, és a KÜRT Akadémia csapatával is. 

A nyílt nap programja:


Milyen a profi vizuális-tartalommegosztás?
... avagy van-e élet a cicás képeken túl? 

14:00 - 14:15
Előétel
Nyitó gondolatok a NET-WORKS képzés vezetőjétől
Répássy Zsuzsanna, képzésvezető, KÜRT Akadémia, NET-WORKS képzés

14:15 - 15:30
Leves
Video Content is King: Az online videók térnyerése és szerepe az online kommunikációban
Kozári István, tanácsadó, MOSAIC Transformation Agency

15:45 - 16:30
Főétel
A 2 másodperc figyelem kora
: Tartalommegosztás képes formában
Lakner Bertold, kreatívigazgató, Neo Interactive

16:45 - 17:45
Desszert
Memetika és trollgyakorlat
Végvári Imre, szakmai vezető, KÜRT Akadémia, NET-WORKS képzés

Átmenet
Átmenet
IX. NET-WORKS meetup
2014. február 27. 19:00-21:00
Művész Mozi (Budapest, Teréz körút 30.)

Előadók
Füleki Bettina
Füleki Bettina Budapest Ad School
alapító tulajdonos
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Honti Pál
Honti Pál MOSAIC Transformation Agency
tanácsadó
Litkai Gergő
Litkai Gergő Dumaszínház
Az este házigazdája
Szántó Péter
Szántó Péter B Creative, TouchCo
alapító
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

Korunk igyekszik a változás fogalmát piedesztálra emelni. Ugyanakkor, ha feleszmélünk az amerikai önfejlesztő könyvek szivárvány buborékából és őszinték vagyunk magunkhoz, tudjuk, hogy a komfort zóna átlépése sosem kellemes feladat.

Ezzel pedig nekünk, kommunikációs szakembereknek is szembe kell néznünk a saját területünkön. Amit már ma biztosan megtehetünk magunkért az az, hogy nyitott elmével vagyunk jelen az átmeneti időkben. Erre igyekeztünk kiváló alkalmat teremteni eseményünkön.


A kedélyek borzolására az alábbi témákat gyűjtöttük csokorba:

A digitális írástudás: nem extra, hanem belépési korlát
Lehetünk-e profi online kommunikátorok anélkül, hogy legalább minimálisan értenénk a kódoláshoz?

A vizuális kommunikáció demokratizálódása
Megteheti-e egy közösségi média manager, hogy nem ért a designhoz?

A soft skillek és a józan ész reneszánsza
Hogyan lesz kommunikációs szakemberből growth hacker?

A digitális innováció kritikája
Hol húzódik a kommunikációs szakemberek felelősségének határa?

Trendsetting 2014
Trendsetting 2014
VIII. NET-WORKS meetup
2014. január 28. 19:00-21:00
Művész Mozi (Budapest, Teréz körút 30.)

Előadók
Dessewffy Tibor
Dessewffy Tibor szociológus
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Fialka Krisztina
Fialka Krisztina ReachMedia
üzletág igazgató
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Kozári István
Kozári István tanácsadó
MOSAIC Transformation Agency
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Langmár Péter
Langmár Péter Brickflow
CEO
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Litkai Gergő
Litkai Gergő Dumaszínház
Az este házigazdája

Évnyitó gondolatok a 2014-es online kommunikációs trendekről

Ahogyan januárban szokás, mi is az idei várható trendeket vettük nagyító alá. Továbbá, akár illik, akár nem, azt a kérdést feszegettük, hogy vajon érdemes-e egyáltalán online kommunikációs trendekről beszélnünk. Léteznek-e valójában új irányok vagy csak ugyanazokat a köröket készülünk lefutni, mint az elmúlt 4-5 évben?

Mi jött be és mi nem az elmúlt évek trendjóslataiból? Minek mekkora volt a füstje és a lángja? Mik a nemzetközi eltérések? A kulturális különbségek vagy a szabályzások szülik a torzulást? Az innováció hol, mennyivel előzi meg a piacot? Mi zajlik mindeközben a fogyasztók oldalán? 

… és persze ha már trendek, akkor terítékre került néhány aktuális nyalánkság is. Szó volt a hashtagek vélt vagy valós uralmáról, a geolokációs perszonalizálásról és a real time biddingről is!

NET-WORKS nyílt nap
NET-WORKS nyílt nap
Tudj meg mindent képzésünkről!
2013. december 6.
MOHA Ház (Budapest, Gizella út 42-44.)

Előadók
Blaskó Ágnes
Blaskó Ágnes
kommunikációkutató, íráscoach
Nyáry Krisztián
Nyáry Krisztián Public Republic Group
Managing Partner
Siska Mátyás
Siska Mátyás Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
kommunikációs igazgatóhelyettes
Végvári Imre
Végvári Imre NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

Nyílt napunkon ízelítőt kaphattál a NET-WORKS képzés szakmai tartalmából, a közösség hangulatából és lehetőség volt arra is, hogy beszélgess és ismerkedj a hallgatókkal és az oktatókkal is! 

Amerikába mennék, mesterségem címere...
Amerikába mennék, mesterségem címere...
VII. NET-WORKS meetup
2013.október 1.
Művész Mozi (Budapest, Teréz körút 30.)

Előadók
Gönczi Péter
Gönczi Péter Easy Explain Video
head of marketing
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Molnár Balázs
Molnár Balázs Google Magyarország
head of B2B marketing
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Szerémi Péter
Szerémi Péter
kommunikációs szakértő és tréner
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

Azt gondolnánk, hogy az online kommunikáció online végezhető munka. A magyar cégek mégis a hazai piacot siratják ahelyett, hogy nemzetközi terjeszkedésbe kezdenének. A nyelvismeret hiánya korábban elsőre elgáncsolta az ilyen törekvéseket, ezért nem is merültek fel további kérdések. Ma azonban, amikor a nyelvet jól beszélő szakember már megtalálható a piacon, kiderül, hogy más hiányosságainkat is meg kell szüntetnünk, mielőtt külföldre indulunk. Talán az eszközhasználatbeli különbségek a leginkább kézzelfoghatóak a sorban. A globális falun belül számos olyan szakmai különbség fordul elő, ami a gyakorlatban a piacra lépés egyértelmű gátja lehet.

A VII. NET-WORKS meetup alkalmával csokorba gyűjtöttük, mely részleteknek kell a mélyére ásni, mit kell tudni készségszinten alkalmazni, ha nemzetközi piacon szeretnénk kommunikációs szolgáltatást eladni.

Alternatív spirálok
Alternatív spirálok
VI. NET-WORKS meetup
2013. szeptember 3.
Gödör Klub (1061 Budapest, Király u. 8-10.)

Előadók
Gönczy Gábor
Gönczy Gábor Stylers
CEO
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Jedlicska Márton
Jedlicska Márton Kirowski Isobar
társ-kreatívigazgató
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Litkai Gergő
Litkai Gergő Dumaszínház
Az este házigazdája
Lizán Balázs
Lizán Balázs Utazom.com
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Parrag Kriszta
Parrag Kriszta Carnation Group
stratégiai igazgató
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Pósa Gabriella
Pósa Gabriella ügyvezető igazgató
Morpho Communications
Szilvay Péter
Szilvay Péter Candelier Communications
alapító
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Végvári Imre
Végvári Imre NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

Végy 2 hálózatos ügynökségi igazgatót, 1 független ügynökségi vezetőt, egy boutique reklámcég alapítót, egy pr gurut, egy vérbeli marketingest és egy cégvezetőt! Állítsd őket egy színpadra, és tedd fel nekik ugyanazt a látszólag egyszerű kérdést! Tedd őket kíváncsi közönség elé 120 percre, majd várj, amíg kialakul az érdemi vita! Ezután a NET-WORKS képzés legújabb érdekességeivel megfűszerezve azonnal tálalhatod is a különféle víziókat.

Már nem jár érte lincselés, ha hangosan kimondjuk, hogy a Mad Menből ismert klasszikus ügynökség-ügyfél kapcsolat ideje leáldozott. Azt, hogy mi lesz a jövő, a piac még csak találgatja. Ügynökségek, szabadúszók, marketingesek és cégvezetők egyaránt tapogatóznak, keresik a válaszokat jobbára viszont csak egyedül. Az évadnyitó NET-WORKS meetupon fordítottunk a kockán. A ma pályán lévő összes szereplő egy-egy képviselőjét egy színpadra invitáltuk, hogy két kérdésre keressük a választ:

Hogyan alakul át a kommunikációs piac a következő 5 évben?Milyen tudásra lesz szüksége egy piacképes szakembernek?

Előadóink voltak:

A boutique ügynökségek színeiben: Szilvay Péter, alapító, Candelier Communications 
• Az önálló ügynökségek színeiben: Gönczy Gábor, CEO, Stylers 
• A PR ügynökségek színeiben: Ormós Gabriella, ügyvezető igazgató, Morpho Communications 
• A nagy nemzetközi hálózatok tagjaiként dolgozó ügynökségek színeiben: Parrag Krisztina, stratégiai vezető, Carnation Group és Jedlicska Márton, társ-kreatívigazgató, Kirowski Isobar 
• A sématörő formációk színeiben: Végvári Imre, társalapító, MOSAIC Transformation Agency 
• A megrendelő oldal színeiben: Lizán Balázs, Utazom.com

Tudj meg mindent képzésünkről!
Tudj meg mindent képzésünkről!
NET-WORKS nyílt képzési nap
2013. április 26., péntek 14:00-18:00
KÜRT Akadémia (Budaörs, Szabadság út 301.)

Előadók
Bálint Viktor
Bálint Viktor PricewaterhouseCoopers
marketing és kommunikációs igazgató
Kálmán Tamás
Kálmán Tamás PIANO Media
Country Manager Hungary
Répássy Zsuzsanna
Répássy Zsuzsanna NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Szabó Ákos
Szabó Ákos ThinkDigital
Country Manager Hungary
Szabó Eszter
Szabó Eszter General Electric
Corporate Communications Leader CEE

Már fontolóra vetted, hogy beiratkozol a NET-WORKS képzésre, de még nem vagy biztos a döntésedben? Szeretnél személyesen választ kapni a kérdéseidre mielőtt elkötelezed magad?

2013. április 26-án a NET-WORKS képzés ingyenes oktatási napjára invitáltuk azokat, akik szeretnék tudásukat tovább fejleszteni, lépést tartani a dinamikusan fejlődő technológiákkal és betekintést nyerni egy aktív szakmai közösség egy hétköznapjába.


A nyílt nap óráinak oktatói voltak:

Szabó Eszter - Corporate Communications Leader CEE, General Electric

Bálint Viktor - Marketing and Communications Director, PricewaterhouseCoopers

Kálmán Tamás - Country Manager Hungary, PIANO Media

Szabó Ákos - Country Manager Hungary, ThinkDigital

We f***ing (L) online - Valentin napi meetup az online szerelmeseinek
We f***ing (L) online - Valentin napi meetup az online szerelmeseinek
V. NET-WORKS meetup
2013. február 14.
Művész Mozi (Budapest, Teréz körút 30.)

Előadók
Dr. Fehér Katalin
Dr. Fehér Katalin BGF Kutatóközpont
újmédia-kutató
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Litkai Gergő
Litkai Gergő Dumaszínház
Az este házigazdája
Végvári Imre
Végvári Imre NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Weiler Péter
Weiler Péter ügyvezető igazgató
Habostorta Kft.
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

Az V. NET-WORKS meetup színpadán digitális emberi kapcsolataink kerültek mérlegre.

Az online korban az emberi kapcsolatok iránti vágyunk sokkal több pénz termel, mint eddig valaha.Torzulás, evolúció vagy inkább üzleti lehetőség? Egy piackutató, egy pszichológus és egy üzletember álláspontjai ütköztek  meg. A szokásos frissítő hangulatról pedig Litkai Gergely, a Dumaszínház művésze gondoskodott.

… mi lehetne alkalmasabb időpont a téma kivesézésére a Valentin napnál? ;) Szívecskés párnák WELCOMED ;) 


Előadóink voltak:

GLOBÁLIS FALÓ
Végvári  Imre: szakmai vezető, NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia

A VALÓSÁG ÉLÉN TÁNCOLVA  // Mit üzen digitális identitásunk?
Dr. Fehér Katalin: újmédia-kutató, BGF Kutatóközpont

TORZULÁS/EVOLÚCIÓ // Emberi kapcsolataink mikéntje a digitális térben
Weiler Péter: ügyvezető igazgató, Habostorta Kft.

Az este hangulat felelőse: Litkai Gergely, a Dumaszínház előadóművésze

Change in Action
Change in Action
IV. NET-WORKS meetup
2013. január 17. csütörtök 19:00
Művész Mozi (Budapest, Teréz körút 30.)

Előadók
Kovach Anton
Kovach Anton Active Vision és ShiwaForce.com Zrt.
vezérigazgató-tulajdonos
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Kovács András Péter
Kovács András Péter Dumaszínház
Előadóművész
Szatmári Tamás
Szatmári Tamás Doctusoft, Revevol
business development director
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Végvári Imre
Végvári Imre NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia
szakmai vezető
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

Már mindenki csak unottan legyint, ha arról hall, hogy a social átírta a kommunikáció egyetemes játékszabályait. Mégis, mintha csak a konferenciákon, meetingeken és szakmai előadásokon lennénk tudatában a „nagy” átalakulásnak. Amint visszamegyünk az irodába minden megy tovább a régi gyakorlat szerint, a vészharang pedig némán kong a fejünk felett.

Miért van ez? Talán, mert igazából nem találunk fogást a „változáson”. Foglalkoznunk illik vele, hiszen a piac ezt diktálja, de jobb híján egyfajta Szent Grálként kezeljük. Rengeteg energiát fektetünk a keresésébe, beszélünk róla, könyveket olvasunk, előadásokra járunk, filozofálunk róla…, de mi a helyzet a gyakorlattal?

A IV. NET-WORKS meetup olyan módszereket és praktikákat sorakoztatott fel, amik kapaszkodót kínálnak, hogy a „változás tudását” hatékonyan beépíthessük a projektmenedzsmentbe, a belső folyamatszervezésbe, az ügyfélkezelésbe vagy épp az árazási gyakorlatunkba.


Előadóink voltak:

Ember tervez – social végez?
Végvári Imre: témavezető, NET-WORKS képzés, KÜRT Akadémia / alapító partner, MOSAIC Transformation Agency 

Ami nem hajlik, az eltörik
Kovach Anton:
 vezérigazgató-tulajdonos, Active Vision és  ShiwaForce.com Zrt. 

Fellegek közt, a földön járva
Szatmári Tamás:
 business development director, Doctusoft, Revevol 

Kovács András Péter: Az előadások között a színpadon a Dumaszínház művésze garantálja a jó hangulatot.

NET-WORKS nyílt képzési nap
NET-WORKS nyílt képzési nap
Tudj meg mindent képzésünkről!
2012. december 7. 14:00-18:00
KÜRT Akadémia (Budaörs, Szabadság út 301.)

Előadók
Bálint Viktor
Bálint Viktor PricewaterhouseCoopers
marketing és kommunikációs igazgató
Ihász Ingrid
Ihász Ingrid INDEX
head of insight & training
Sas István
Sas István
címzetes főiskolai tanár, reklámpszichológus, reklámfilmrendező

A KÜRT Akadémia NET-WORKS képzésének nyílt napjára sok szeretettel vártuk mindazokat:

akik többet szeretnének tudni az online kommunikációs szakma legaktuálisabb kérdéseiről,
akik szeretnének találkozni a legnagyobb hazai szakmai közösség tagjaival,
akik részt vennének a KÜRT Akadémia NET-WORKS képzésének egy napján,
akik szívesen megismerkednének online kommunikációs oktatóinkkal,
akik személyes tapasztalatot szereznének a KÜRT Akadémia képzéseiről.


A nyílt nap óráinak oktatói voltak:

Sas István, címzetes főiskolai tanár, a Reklámpszichológia a webkorszakban c. könyv szerzője

Ihász Ingrid, head of insight & training, INDEX

Bálint Viktor, marketing és kommunikációs igazgató, PricewaterhouseCoopers

Do you speak social? :)
Do you speak social? :)
III. NET-WORKS meetup
2012. október 2. 19:00
IMPRO - kreatív töltőállomás (Budapest, Ó utca 4.)

Előadók
Gyuricza Gergely
Gyuricza Gergely
reklámpszichológus
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT
Sas István
Sas István
címzetes főiskolai tanár, reklámpszichológus, reklámfilmrendező
Varga Ákos
Varga Ákos
social media tanácsadó
MEGNÉZEM AZ ELŐADÁSÁT

Az online tér olyan kapukat nyitott ki a márkák és vállalatok kommunikációja előtt, ahol érezhetően sok a lehetőség, de még több a kérdés, és a bizonytalanság. A mindennapok nyomása alatt hajlamosak vagyunk úgy tenni, mint ha értenénk az új logikát, de talán mindannyian érezzük, hogy egy felderítetlen terepen kalandozunk. Egyet azonban biztosan kimondhatunk: aki öt év múlva is ebből a szakmából szeretné keresni a kenyerét, annak ma kell a kérdezésre és a válaszok keresésre szánt időt befektetnie.

A KÜRT Akadémia ennek a szemléletnek a jegyében hozta létre NET-WORKS képzését és ehhez kapcsolódóan a NET-WORKS meetup sorozatot, ahol nem félünk lelépni a térképről és bátran kérdezni.

…akik a következő alkalommal kérdeznek: SAS ISTVÁN, VÉGVÁRI IMRE, GYURICZA GERGELY, VARGA ÁKOS

…a kölcsönös lájk, a tudatos lájk, az ön lájk, a nyerő lájk, a muszáj lájk, a kapcsolat lájk, az adomány lájk, a felkért lájk, a közös lájk és a törzslájk: tessék? Lehet-e vajon mérni a “tetszikezés” gazdaságilag kifejezhető értékét? Milyen hatással lesz a bevezetésre váró “Want” gomb a közösségi média jövőjére. Hol a lélektani titok egy sikeres és egy sikertelen közösségi marketing kampány hátterében egy pszichológus szemével? Mikor billen át a márka és a fogyasztó közti dialógus rajongásba, vagy kemény “cikibe”? Mi is a kapcsolat az “online- és az offline identitás” között? Mik az internetes csoportok írott és íratlan normatívái?  Mi az internetes “elmevírusok” terjedésének logikája? Mi működteti a mémeket?


PROGRAM

Monetizáció új logikával
Végvári Imre, kommunikációs szakértő

A lájkolás anatómiája
Varga Ákos, social media tanácsadó

Üzleti alapú közösségek az online térben
Gyuricza Gergely, reklámpszichológus

Elmevírusok támadása
Sas István, címzetes főiskolai tanár, reklámpszichológus, reklámfilmrendező

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Jelentkezés

A jelentkezéshez kérünk,töltsd ki az alábbi adatlapot!

A jelentkezést abban az esetben tudjuk elfogadni, amennyiben érvényes önéletrajzot töltesz fel!

Személyes adatok


Legmagasabb iskolai végzettség
Önéletrajz csatolása
Fájl feltöltés: (.doc, .pdf, .txt, .docx formátumban) *
Cégként vagy magánszemélyként szeretnéd megtéríteni a képzés díját?*
Magánszemélyként
Cégként


Hol hallottál a KÜRT Akadémiáról?*
Facebookon
Online cikkben
Nyomtatott sajtóban
Hírlevélben
Egy rádió műsorban
Egy ismerősömtől
Egyéb helyen
Képzéseink
Eseményeink
Vállalati csomagok
további képzéseink
Agilis vezető képzés NET-WORKS Etikus hacker Data Science `Information Security Communication Expert Agilis workshopok Agilis vezetők számára